Stacjonarne telefony biurowe – dlaczego warto je mieć w swojej firmie?

Choć my, jako osoby prywatne, już raczej wcale nie korzystamy z telefonów stacjonarnych i w nowych domach często nawet nie decydujemy się na ich montaż, to w wielu firmach są one ciągle obecne i nie zanosi się, by to miało się zmienić. Dlaczego nie tylko urzędy, ale także młode i prężnie rozwijające się firmy stawiają na stacjonarne telefony biurowe https://www.axium.pl/oferta/telefon-ip-telefon-konferencyjny/?

Przede wszystkim, by zrozumieć, co kieruje przedsiębiorcami, musisz uświadomić sobie, że zupełnie błędnie kojarzysz tylko z numerem stacjonarnym i oczywiście konwencjonalnym operatorem. A przecież zdajesz sobie sprawę, że to wiązałoby się z dużymi kosztami, na które przecież nie zdecyduje się przedsiębiorca, zwłaszcza ten na początku swojej biznesowej drogi. Tymczasem telefony biurowe coraz częściej wykorzystują nowoczesne możliwości, w tym m.in. telefony IP, które zapewniają połączenia w sieci VoIP za naprawdę niewielkie pieniądze lub nawet za darmo.

Błędne przekonanie wielu przedsiębiorców prowadzi do tego, że pochopnie odłączają telefony biznesowe lub od razu inwestują w komórki. Nie ma co się dziwić, bo jeśli spojrzeć na to w ten sposób, to rzeczywiście – długie umowy i bardzo wysokie koszty połączeń, zwłaszcza tych międzynarodowych, mogą skutecznie zniechęcić. Telefony biznesowe to jednak nie tylko konwencjonalni operatorzy, ale także nowoczesne połączenia z telefonią internetową. Wystarczy znaleźć operatora z interesującą ofertą i mieć połączenie z internetem. Telefony biznesowe IP i SIP są o tyle dobre, że nie tracisz w nich żadnej z funkcjonalności, którą zapewnia standardowy telefon stacjonarny. Choć powoli znikają z domów prywatnych, w biurach ciągle gwarantują masę wygody dla pracowników.

Numer stacjonarny wpływa na wizerunek firmy

Okazuje się, że niejedno badanie potwierdza, że posiadanie telefonu stacjonarnego w danej firmie zwiększa poziom zaufania społecznego do niej. Właśnie na podstawie tych wyników wiele dużych firm i urzędów decyduje się na posiadanie numeru stacjonarnego. Skąd takie podejście?

Klienci uważają, że skoro firma zdecydowała się na zamontowanie telefonu stacjonarnego, myśli o swoim rozwoju poważnie i na powaznie podchodzi do prowadzonego interesu, a zatem – i to klientów. Telefon komórkowy daje większą wolność, niemniej zdarza się też, że jest poza zasięgiem czy rozładuje mu się bateria. W czasach, gdy na rynku nie brakuje firm- krzaków, telefony biurowe są jednym z kryteriów, po których potencjalni klienci wyszukują firm, od których chcą coś zakupić czy z którymi chcą w jakiś sposób współpracować.

Przedsiębiorcy chwalą sobie telefony biurowe również dlatego, że z nich znacznie rzadziej do celów prywatnych korzystają pracownicy, przez co skupiają się na swojej pracy i ich efektywność rośnie. Znacznie trudniej również o ich zgubienie.